۱۵ پاسخ

از من همش صفر استفاده شد اولش خیلی

میگن سایز یک خوبه
صفر بیشتر برای نوزادیه که کمتر از سه کیلون و‌ زود بدنیا میان
یک اندازشونه و راحت تر که نسوزن و تا چهل روز یک اندازشونه بعدش یا دو یا سه بستگی به وزنشون داره

اونم بسته ب وزن بچه س

ی بسته

من صفر نخریدم همون اول یک خریدم الآنم دو میزنم

بچه من ۳۱۰۰سایزصفرچندبسته ای گرفتم

میگن یک بسته کافیه

من دخترم ۲۸۰۰ دنیا اومد صفر واسش بستم

من بچه اولم ۳۲۰۰ بود سایز صفر استفاده کردم

بچم ۳۶۰۰ بدنیا اومد سایز ۱ هم واسش ازاده😐😐

بستگی به بچت داره من ۳ کیلو دنیا امد الان دو بسته صفر استفاده کردم بسته سوم هم امروز خریدم دوباره

۱بخر...

فعلا ی بسته گرفتم اما قطعا دوباره باید بخرم

به نظرم استفاده نمیشه. ولی بازم اگه میخای بخری یک بسته کافیه

من یک خریدم صفر نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی