مامانا حساسیت فصلی دارم میتونم سیتریزین بخورم؟

۹ پاسخ

منم حساسیت دارم ولی دکترم گفت نخور
میگف سیتریزین به بعضیا تو بارداری میاد به بعضیا نمیاد و منم تجویز نمیکنم

من دکترم داد

اره دکتر به من داد فکر کنم شبی نصفی بود

من ک زایمان کنم شروع میشه از اواخر بهار ...
نمیدونم چجور میخام با بخیه عطسه کنمممم

نه عزیزم

دکترم به من گفت کلا ۱۰ تا میتونی سیتروزین بخوری روزایی که خیلی زیاد میشه بخور روزایی دیگه تا جایی که میشه تحمل کن
ولی بازم از دکترت بپرس

من ۴ سال میخورم تو حاملگی هم دکتر گفت مجاز بخوری
هر دو روز یدونه میخورم من بخاطر حساسیتم

وایییی منکه دارم ممیرم بینیم کیپ شده گلوم میسوخههه😭😭

وای منم حساسیت فصلی دارم ولی نمیدونم میشه خورد یا نه فردا میرم پیش دکترم ازش میپرسم

سوال های مرتبط

مامان یارا خانوم 🤱 مامان یارا خانوم 🤱 ۶ ماهگی
مامان الوین✨🧿 مامان الوین✨🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری