بستگی به بیمارستان داره که قانونشون چجوری باشه ، بیمارستانی که من میخوام برم پرسیدم فرقی نداشت فقط تو سزارین اختیاری اتاق خصوصی اجباری بود و اینکه هزینه سزارین اختیاری بیمه نمیده ولی سزارین اجباری بیمه پایه و تکمیلی میدن…
فرق داره
من یادمه واسه من اجباری با اتاق خصوصی با بیمه حدود ۱۹ شد
بعد اختیاری ، فقط خود بیمارستان ۶۰ تومن میگرفت
بله فرق داره اجباری خیلی کمتره
من بیمارستان شهدای تجریش میخام برم سزارین اجباری با بیمه تامین ۲۰ تومن دولتیه البته آزاد بدون بیمه ۳۵ تومن
خیلی فرق میکنه
اها هزینه رو میگی
هزینه اختیاری بیشتر اجباری چون باید زیر میزی بدی تا نامه بدن
یکم فرق داره ولی بستگی به دکتر و بیمارستانتون داره
سزارین نیکان پرسیدم ۸۵ تا ۹۰ ت شده
فرق میکنه،اجباری کمتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.