۲ پاسخ

۲تومن اگه منظورته
نوزادایی ک از اول ۴۰۵بدنیااومدن ریختن ۲تمن
واسه خاهرشوهرم بچش فروردین دنیااومده
ریختن دیروز

سوتغذیه ست واسه بچه هایی که کمبود وزن دارن

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی