۹ پاسخ

لیوان نی دار بگیر عزیزم شاید وابستگیش کمتر شع

پسرمن به شدت وابسته شیشه بودوفقط اب میخوردتوشیشه
شیرهم فقط توخواب باشیشه میخوره بیدارباشه اصلالب نمیزنه
یباربیرون بودیم توتاکسی داشت اب میخورد
رسیدیم خونه شیشه خواست گفتم اب موندتوماشین اقای راننده🥲
خییییلی بهونه گرفت خیلی گریه کردشب تاصب توخواب میگف اب اب
تافرداظهراصلابالیوان اب نخوردبعدکه دیدواقعا اقای راننده ابوبرده دیگه قبول کردتولیوان اب بخوره
سختیش فقط یه هفته بودکه گاهابهونشومیگرف حرف میزدم قانع میشدالان دیگه کلایادش رفته

منم ميخوام از شيشه بگيرم اما فقط از شيشه شير ميخوره

من تجربه ندارم ولی بنظرم اگ قایم کنی راه خوبیه..همون بطری و قمقمه رو بذار جلو چشمش بگو یا این یا اصن نمیخواد بخوری

عزیز کیف پسرتون اگه از سایت خریدید ممکنه ادرس سایت رو بدید نت ها قطع خرید از انلاین شاپ ها خیلی سخته

الی جون پستونک و چجوری گرفتی؟؟؟؟ من نهایتا تایمی ک میره کلاس ندم بهش!

پسرم آخرین بار شیشه اش رو پرت کرد بالای کمد منم از خدا خواسته گفتم دیگه نمیشه برش داریم.یکم تلاش کرد و غر زد ولی دید بی‌فایده اس.این شد که دیگه ترک کرد ولی بطری آب براش گرفتم شبا میزارم بالا سرش یا بیرون میریم میبرم براش

نلا خیلی وابسته شیشه شیر بود هرکاری میکردم بازم میخواست،مامانم شربت آلوچه درست کرده بود یکم مزه ملس داشت از اون زدم به سر شیشه و گفتم کثیف شده میبینی گذاشت دهنش زود درآورد،فرداش خواست دوباره گفتم کثیف شده برای محکم کاری دوباره زدم تا دید دیگه سمت دهنش نبرد و نخواست

اصلا نمیشه یهو گرفتشون..من تجربه ی خودم رو میگم..دختر منم شیر خشکی بود و از شیشه میخورد و فقط هم موقع خواب میخورد (فقط شیر رو از شیشه میخورد و باقی مایعات رو با لیوان نی دار بهش میدادم) بعد از ۲ سالگی شروع کردم تدریجی مصرف شیر رو کم کردن..وعده اول رو از ۵ پیمونه کردم ۴ پیمونه بمدت ۳-۴ روز...بعدش کردمش ۳ پیمونه بمدت ۳-۴ روز..بعدش ۲ پیمونه بعدشم ۱ پیمونه و طی ۲ هفته وعده ی اول رو حذف کردم..وعده های بعدی رو هم به همین صورت حذف کردم...این پروسه تقریبا ۱/۵ الی ۲ ماه زمان برد برای من...در روز آخر سرشیشه رو بریدم و گفتم شیشه خراب شده و با هم انداختیمش آشغالی و شمع فوت کردیم و کیک خوردیم و جشن گرفتیم..بعدشم تمام وسایل شیشه و اینارو جمع کردم گذاشتم انباری که نبینه (یادگاری😉)...میشه مثلا به فرزندت بگی شیشه شیرش رو هدیه بده به یه بچه ای از اطرافیان (اگه هدیه دادن و هدیه گرفتن رو دوست دارن) و از طرف اون بچه هم یه هدیه به فرزندت بدی(حذف به روش جایگزینی)

سوال های مرتبط

مامان نفس❤️‍🔥 مامان نفس❤️‍🔥 ۲ سالگی
سلام دوستان🌸چطورید؟ درچه حالید؟
خانما من دخترم وقتی سه ماهش بود با شیر قهر کرد😕
یعنی این جوری بود که گرسنش بود و از گرسنگی گریه میکرد ولی ن سینه میگرفت ن شیشه شیر مجبور بودم اینقدر توی بغلم تابش بدم تا بخوابه اون موقع شیشه شیر بگیره و شیر بخوره🤦🏻‍♀️
خودمم از اول شیر نداشتم چه بسا تمتم راه ها و داروهای شیر افزا رو امتحان کردم ولی بی نتیجه بود 😑
از اون موقع به بعد فقط توی خواب شیر میخوره غذا خور هم که شد خوراک چندانی نداشت و نداره
به همین خاطر خیلی ضعیفه و از یک سالو نیم به بعد شروع کردم توی شیشه شیر حریره خثری بهش انواع فرنی و حریره بادام و یا حتی شیر موز (همشون رقیق شده) شبا بدم
روی نمودار قدو وزنش والان قصد دارم از پوشک بگیرمش خودش خیلی علاقه نشون میده ولی چون شبا شیر میخوره هنوز پوشک شبش خشک نیست
چون توی روز خوراکی نداره دلم نمیاد شیر ی که شبا بهش میدمو ازش بگیرم
راستی به مولتی ویتامین و زینکو حتی ویتامین و آهنم حساسیت داره
راه حلتون برای این مشکل چیه؟
.
.
.
.
ـ