۵ پاسخ

تست بزن

گلم علایم چی داری ؟؟ من همیشه تأخیر میندازم الآنم انداختم هیچ امیدی ندارم🥲🥲🥲

اول بیبی بزن اگه مثبت بود برو ازمایش

هفت روز صبر کن به نظرم

بیبی چک بزن اول

سوال های مرتبط