چرا دخترم انقد شکمش و یرش گرمه تب شکمش ۳۸ هس

۱ پاسخ

من از دکتر پرسیدم گفت شکم مهم نیست چون زیر لباسه گرم تره پیشونی رو بگیر اگه بالای ۳۷/۵ هست تب داره

سوال های مرتبط

مامان آوین جان مامان آوین جان ۱۰ ماهگی