میگم چرا همتون حامله این یا اینکه زایید🤣

۱۲ پاسخ

چرا ب پولدارها و بنز سوارها خندیدنی نمیاد سر کسی حاملگی میاد

نخند میاد سرت عزیزم

وای واقعامنم همش استرس بارداری رودارم بااینکه جلوگیری دارم

دقیقا یا همه حامله شدن یا دیر کردن یا زایمان کردن
امسال ساله حاملگیه واقعا

فصل جفت گیریه آخه 😂

گریه میکنم که سرم نیاد 😭😭😭😭😭😭😭😭

حاملم 😂

وای چه جراتی دارید بخدا برید یه دستگاهی چیزی بذارید واقعا بچه دوم دیگه فاجعه اس خیلی بچه داری سخته 😭😭😭

حالا بخند سلامت میکنم

😂😂😂

نخند من خندیدم آمد سرم حامله ام الان

😂😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂بزار بیاد سرم😂

سوال های مرتبط