۱۱ پاسخ

قطعا فکراشونو کردن
ما که نمی‌خوایم خرج بچه اونا رو بدیم یا مسئولیتش رو گردن بگیریم ک نظر هم بدیم

من ک دوسدارم دخترم تک فرزند باشه
واقعا یه بچه ی دیگه در توانم نیس
خدا کنه همین یکی بمونه برام ❤️
دوسدارم برا خودممم و شوهرمم زمان بذارم همش درگیر بچه نباشم

من و شوهرم به همه گفتیم تا یه تغییر اساسی نشه بچه دوم خبری نیس😬

احتمالا بخاطر اینه که نمیدونن با کدوم اقدام باردار میشن‌یه سری ها با همون اقدام اول باردار میشن و یه سری ها شاید تا یکسال هم طول بکشه

خداییش تو این شرایط عقلانی نیست

بچه باید یکم بزرگ بشه بهش رسیدگی بشه مادر باید یکم توانایی داشته باشه از پس دوتا بربیاد من ک خودم دوس دارم بیارم ولی یکم زمان واس منو بچم لازمه

من اون موقع ک باردار شدم دومیمو خیلی شرایط فرق میکرد مث این میمونه ک الان ک کسایی ک دوتا سه تا دارن قبلا گیرشون اومده بچشونو بیرون کنن 🤣🤣خب شرایط سخت برا همه یکسانه

تو این شرایط واقعا ریسکه
واسه اینکه کوچکترین ترسی مادر بخوره بچه آسیب میبینه 🥺

تک فرزند خوب نیس از یه طرفم شرایط خوب نیست😐

خب شرایطتشو دارن علاقه هم دارن نهایت یکم بیشتر تلاش میکنن میارن دیگ کم نیستن ک تو گهواره دوتا یا س تا دارن

ولی تعجب و دوس داشتم خوب گفتی😂

واقعا🥴😂

سوال های مرتبط