اخه به رسیدگی نیس که بخش بزرگیش ژنتیکی و اینکه اصلا ماهم برسیم اون میخوره یا نه .
من انقد ب بچم از نظر غذایی رسیدگی میکنم بچم هنوز گوشت گاو یا مرغ منجمد نخورده همش گوسفند گرم جوجه محلی بلدرچین اما اصن ربطی ب اینا نداره چون بچم وزنش۸۱٠٠ هست ب بدبختی وزن میگیره.. ژن دست برتره
و شیر خشکیه
اصلا ژنتیکی عزیزم ، هامین غذای سفره میخوره اما خیلی کم ، در حد سه چهار قاشق اما ۱۲/۵ کیلوعه .،تازه هامین ۷ ماهه با وزن ۱۲۰۰ به دنیا اومد
خیلی غذا میدم
خیلی حواسم هست
پسرمم کم بیش میخوره
۹۷۰۰
اونایی که خیلی رسیدگی میکنن مطمن باش وزنشون کمم میشه😂
من خیلی نه معمولی میرسم و شیر خودمو میخوره 10 کیلو
۱۴ و نیم عزیزم
۱۳/۷۵۰
البته شیرخشک اش خیلی تاثیر داره
۱۳ کیلو
ب رسیدگی نیس گلم وزن بچه بیشتر ژنتیکی من ب بچه اولم بشدت میرسیدم اما همیشه ظریف و ریز بود ب دومی اصلا نمیرسم ینی وقت نمیکنم چیز مخصوص درست کنم یا بشینم بدم ماشالله تپل و درشته
8کیلو😂😂😂😂
دوازده کیلو
من خیلی میرسم ولی طبق ژنیتیک پیش رفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.