۱۴ پاسخ

اخه به رسیدگی نیس که بخش بزرگیش ژنتیکی و اینکه اصلا ماهم برسیم اون میخوره یا نه .

من انقد ب بچم از نظر غذایی رسیدگی میکنم بچم هنوز گوشت گاو یا مرغ منجمد نخورده همش گوسفند گرم جوجه محلی بلدرچین اما اصن ربطی ب اینا نداره چون بچم وزنش۸۱٠٠ هست ب بدبختی وزن میگیره.. ژن دست برتره

و شیر خشکیه

اصلا ژنتیکی عزیزم ، هامین غذای سفره میخوره اما خیلی کم ، در حد سه چهار قاشق اما ۱۲/۵ کیلوعه .،تازه هامین ۷ ماهه با وزن ۱۲۰۰ به دنیا اومد

خیلی غذا میدم
خیلی حواسم هست
پسرمم کم بیش میخوره
۹۷۰۰

اونایی که خیلی رسیدگی میکنن مطمن باش وزنشون کمم میشه😂

من خیلی نه معمولی میرسم و شیر خودمو میخوره 10 کیلو

۱۴ و نیم عزیزم

۱۳/۷۵۰
البته شیرخشک اش خیلی تاثیر داره

۱۳ کیلو

ب رسیدگی نیس گلم وزن بچه بیشتر ژنتیکی من ب بچه اولم بشدت میرسیدم اما همیشه ظریف و ریز بود ب دومی اصلا نمیرسم ینی وقت نمیکنم چیز مخصوص درست کنم یا بشینم بدم ماشالله تپل و درشته

8کیلو😂😂😂😂

دوازده کیلو

من خیلی میرسم ولی طبق ژنیتیک پیش رفت

سوال های مرتبط