۳ پاسخ

دختر منم نمیگه فقط پی پیش و میگه
البته من بیرون که میریم براش پوشک میذارم به خاطر همین قاطی میکنه

دختر منم نمیگه یک ماهه گرفتمش خسته شدم دیگه هی خودم باید حواسم به تایمش باشه

وای پسرت بزرگه . یعنی تو این سن هم نمیگن؟

سوال های مرتبط