منم تو همین وضعیتم و دیگه بریدم واقعا و هیچ راه نجاتی ندارم🥹🥹
من🥲🥺
منکه بیزارم ازش. خودشو پیغمبر میدونه. امان از اون زبونش عین نیش ماره، هر ثانیه حرف بارم میکنه ایراد ،تحقیر، و... بعد توقع محبت هم داره و منو بد جلوه میده نمیدونم کی تموم میشه این وضع. هر روز خودشو خانوادشو لعنت میکنم
شوهر من
مرده شورشو ببرن
ما بعد بچه خیلی بحث داریم چون خودش علامه دهر همه تقصیرا گردن من
من البته ننش جلو من جوری لوسش میکنه فکر میکنه پسرش شاهزادس اینم جنبه شو نداره
مردا همشون اصولا خودشیفتگی مزمن دارن عزیزم
وای من همسرم دقیقا اینجوره.. اصلا نمیزاره حرف بزنم زود باعصبانیت جوابمو میده.. ولی با خانمای غریبه میگه جانم. دست گلت درد نکنه.. نگران نباش..ولی بمن فقط توهین و با عصبانیت حرف میزنه یا کلا گوش نمیده.. 😮💨😔اصلا نازمو نمیکشه .. اصلا سوپرایز نمیکنه. اصلا جلو بقیه ارزشمو بالا نمیبره.. هیچ خوشحالم نمیکنه..😔
شوهر من 🤤
من.غیر قابل تحمل از همه لحاظ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.