کیا کیست سینه دارن علایمت چی بودن

۳ پاسخ

سعی کن چای قهوه و قند شکر و نمک کمتر مصرف کنی و دوروز درهفته ویتامین ای ۴۰۰بگیر بخور

من علایمی نداشتم رفتم پایگاه سلامت معاینه کرد رفتم سونو گفت کیست داری

من دارم…گاهی اوفات درد شدید و یه توده انگار تو سینمه

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی
مامان آیهان و نیهان مامان آیهان و نیهان هفته سی‌ویکم بارداری