۱۳ پاسخ

.من پوشک میکنم

پسرمن اگه خیلی اب خورده باشه خیس میکنه

شب تا دو ساعت قبل خوابیدنش مایعات زیاد نده نهایتا ۲۰ میل بده !

پوشک کن جانا هم یه سری شبا پوشکش خیسه

من بعضی وقتا چیز آبکی بخوره شب ها خیس می‌کنه بعضی وقتا نمی‌کنه ولی کلا شب ها پوشکش می‌کنم

شبی چند بار میبرم توالت.حتی شده ۳ بار

باید خودتت یکی دو بار بلند شی و ببریش دستشویی تا خودش عادت کنه

من پسرم تا صبح خشک ولی دخترمو بیدار میشم ساعتای ۳ میبرم دستشویی بعضی وقتا خودش بیدار میشه

من زیرش یه تشکچه خیلیییی بزرگ درست کردم پهن میکنم،تازگیا گاهی شبا بیدار میشه میگ جیش دارم.ولی بعضی شبام‌خیس میکنه جاشو.بچه ها فرق دارن.دخترم یک شبم خودشو خیس نکرد ولی پسرم جبران کرده😅😅باید صبوری کنی تا وقتی یاد بگیرن.من شبا ساعت ۴ گوشیمو کوک میکنم میبرمش سرویس ولی بعضیا شبام خوابم‌میبره ک ...

کم کم درست میشه عزیزم
من علیرضا رو دو سال و دوماهگی از پوشک گرفتم
همه چی خوب پیش رفت
اما گاهی پیش میومد ک جاش رو خیس کنه (مخصوصاً تو فصل سرما)
منم انقققققققد حرص و جوش می‌خوردم از بابتش ک نگو
خداروشکر رفته رفته بهتر شد
و الان چندماه ک قطع شده این کار
هرچه بزرگتر میشن بهتر میشن
تا چهار سالگی اگه پیش بیاد شب جاشون رو خیس کنن اسمش شب ادراری نیست
بعد اون نیاز ب دکتر یا روانشناس داره

پوشک کن عزیزم فعلا

فعلا هیچی فقط باید یاد بگیرن شبا بتونن خودشون کنترل کنن هنوز زوده بالخره یاد میگیرن

پوشک میکنم

سوال های مرتبط