من با مسواک انگشتی براش میزنم، چون منو میبینه مسواک میزنم خوشش میاد
گاهی می کشم گاهی یادم میره😒
هنوز دندون نداره ولی بخاطر خارش لثش میکشم
بله روزی ۲ بار حداقل
اره من میزنم میدونی چون غذا لای دندوناش گیر میکنه سعی میکنم با مسواک درشون بیارم ی بار مجبور شدم نخ دندونش بکشم خخخ
نمیذاااره اصلا دهنش رو کیپ میکنه
دو تا دندون پایین داره چجوری بزنم آخه 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.