شما برای بچه هاتون مسواک میزنید ؟

۷ پاسخ

من با مسواک انگشتی براش میزنم، چون منو میبینه مسواک میزنم خوشش میاد

گاهی می کشم گاهی یادم میره😒

هنوز دندون نداره ولی بخاطر خارش لثش میکشم

بله روزی ۲ بار حداقل

اره من میزنم میدونی چون غذا لای دندوناش گیر میکنه سعی میکنم با مسواک درشون بیارم ی بار مجبور شدم نخ دندونش بکشم خخخ

نمیذاااره اصلا دهنش رو کیپ میکنه

دو تا دندون پایین داره چجوری بزنم آخه 😂

سوال های مرتبط