۵ پاسخ

عزیزم شما برا دی دایمر چکار کردی مال منم کمی بالا خیلی میترسم از استرس

منم دارم همراه خارش سوزش که اصلا درست نمیشم نمی‌دونم بعد زایمان هم خوب میشم یانه 😔

من ترشح کرم رنگ دارم دکترم گفت تا زمانی خارش سوزش نداری طبیعیه

منم هر از گاهی از این ترشحا‌میبینم☹️☹️☹️

هرچند روز میبینم

تصویر

سوال های مرتبط