۷ پاسخ

نه عزیزم بخوای زندگیت رو روتین باشه استرس میگیری چون ادم با بچه ی کوچیک هیچیش دست خودش نیست من فعلا بی خیال روتین شدم چون اصلا نمیشه

گاهی هم این وسطا میریم خرید بیرون مارکت و اینا و پیاده روی...بچه های من تنها زمانی روتین ندارن که مهمونی باشیم و مهمون باشه..در غیر اینصورت سر موقع باید برن برای خواب

ماوهفت و نیم بیداریم صبحانه میخوریم تا هشت و نیم نه..بعد پسر بزرگمو میبرم کلاس شهرزادم میبرم ...برمیگردم خونه تا برسم ۱۰ و نیم ۱۱ میشه .میانوعده شهرزاد میدم و میرم سریع ناهار ..ناهار تا یک میخوریم میخوابه .چون شهرزاد صبح خیلی زود بیدار میشه یک ساعت و نیم میخوابه تا سه ..‌بعد پامیشه میوه میدم بعد میریم دنبال داداشش و از اونجا پارگ تا ۶ میام خونه سریع شام اهل منزل ..نه میرن تو تخت بچه ها..حالا ممکنه یکساعت طول بکشه بخوابن اما نه نهایت نه وونیم میرن براب خواب

هی ی زمانی 😂😂😂

اره من فکر‌میکنم‌خونمون‌پادگانه 😂 صبح ۹ صبح بیدار میشیم سه تایی صبحونه میخوریم و نمیزارم بیشتر دخترم بخوابه چون روتین اش بهم میریزه بعد صبحونه پروسه پوشک و بازی و جمع جور خونه و‌ناهار درست کردن تا ساعت ۱۱ و‌خورده ای یه میوه ای چیزی میخوریم بعد ۱۲ و‌رب ناهار میخوریم یه رب به یک دخترمو میخوابونم تا ۲ وقتی بیدار میشه نیم‌ساعت بعد بهش میان‌وعده میدم یکم میشنینه پیشم فیلم میبینه و اینا تا ساعت ۵ اونموقع میریم بیرون تا ۶ وقتی میایم دیگه میرم سر شام یه چیزی هم‌میدم دخترم میخوره ساعت ۸ و نیم شام مبخوریم دیگه تا ظرف بشورم و کارای قبل خواب ساعت ۱۰ هم میریم واسه خواب دخترم

کان فینگ متصل
و قابلیت اینکه حجم بستتون چقدره روبیکا پیام بذارید گیگی ۳۹۰
@Radvinmoradi7879

در چه مورد؟

سوال های مرتبط