۶ پاسخ

واقعا سخت که ندونی کی قرار به دنیا بیاد خدا واقعا به دلتون صبر بده سزارین با اینکه میدونی کلی سخت میگذره طبیعی همینش خیلی بده
ایشالا زود زود صحیح و سالم میاد

شیطونه کاملا درست میگه😂😂🤭🤭

واقعا برو سزارین پشیمون نمیشی برام دعا میکنی مطمئن باش

همیشه هم بد نمیگه شیطونه ها

شیطونه‌ خیلی جاهاخوب‌ میگه‌ هاولی‌ گوش‌ نده‌ بیخیال‌ ماتواناترازحرفاییم‌😂

آره چقدر خوبه تاریخ دارن لعنتیا

سوال های مرتبط

مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی
مامان ساحل وسامیار مامان ساحل وسامیار ۲ ماهگی
مامان آمین کوچولو🩵🐣 مامان آمین کوچولو🩵🐣 ۸ ماهگی