برای شکم درد بچه ۶ساله چی خوبه

۴ پاسخ

سمت راستی برا اسهال بیشتر کاربرد دارد چپه برا تهوع
شربت دیسیکلومین یا قرص هیوسین برا دل درده

هم شکم درد داره هم یه بار بالا اورده

اندانسترون برا استفراغ اون یکیه برا شکم درد

کدووووووم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه ۱ سالگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری
مامان مهیادم🩵 مامان مهیادم🩵 ۱ سالگی
مامان دلارا خانومی😘 مامان دلارا خانومی😘 ۱۶ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۱ سالگی
مامان آراد🦒💛 مامان آراد🦒💛 ۲ سالگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی