بچه من نگرفت دارم عذاب میکشم
خیلی خوبه بدی بچه آرامش میگیره توام بهتر به کارات میرسی
مثلا من تنها نمیتونم بذارمش یه دیقه دسشویی برم همش گریه میکنه منم دست تنهام روزا سختمه
اگه پستونک میگرفت خیلی خوب میشد 😒🫠
از روز اول دادم خیلی ارومش میکنه
باعث میشه بچه دیر حرف بزنه واسه چی میخوای بدی
از روز اول دادم خیلی خوبه
من از روز اول دادم ب بچم
من از بیمارستان اومدنی دادم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.