پستونک از کی باید بزاریم برا چی خوبه؟؟

۶ پاسخ

بچه من نگرفت دارم عذاب میکشم
خیلی خوبه بدی بچه آرامش میگیره توام بهتر به کارات میرسی
مثلا من تنها نمیتونم بذارمش یه دیقه دسشویی برم همش گریه میکنه منم دست تنهام روزا سختمه
اگه پستونک میگرفت خیلی خوب میشد 😒🫠

از روز اول دادم خیلی ارومش میکنه

باعث میشه بچه دیر حرف بزنه واسه چی میخوای بدی

از روز اول دادم خیلی خوبه

من از روز اول دادم ب بچم

من از بیمارستان اومدنی دادم😂

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان هیـرمان🐥💙 مامان هیـرمان🐥💙 ۷ ماهگی
مامان دخملی💓 مامان دخملی💓 ۱۴ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی