۱ پاسخ

من کنار مادرشوهرم زندگی میکنم خواهر شوهرم بخاطر دوقلوهاش اومد کنارمون خونه اجاره کرد تا ماها کمکش باشیم.خانواده شوهرشم دورن ازش .
سخته واقعا خدا قوت♥️

سوال های مرتبط