دم کن مثل چایی بریز بخور
اگ بچت زردی نداره.دم کن بخور
بجا این کارا قطره شیر افزا بخر بخور من فقط دوبار ۲۰ تا قطره ریختم داخل اب خوردم خیلی جواب داد
من آسیاب کردم با نبات میخورم
من شیرافزای گل دارو رو میخورم. توش رازیانه و تخم شنبلیله داره
دمش کن بخور
دم میکنم من با زیره
من هم آسیاب کردم با نبات میخورم
گاهی دمنوش درست میکنم آسیاب کن
توی کاچی هم میریزم
البته اگه نی نی تون دختره
من قطره رازیانه گرفتم امروز
روش نوشته ۲۰الی ۶۰ قطره با آب قاطی کنی با یدونه قند بخوری
من عرقشو میخورم ۲تا قلوپ هر روز والا شیر افزا هم میخورم از ۳۰ میل بیشتر نشده
دم کن عزیزم همین
دم کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.