۸ پاسخ

وااای انگار دستش لای چیزی شده

حتما حشره ای چیزی نیشش زده

ببر دکتر عزیزم چیزی نیش نزده باشه بچه رو خطرناکه

ببین حشره نیشش زده احتمالا برو تاپیکای منو ببین پناه من وقتی دوماهه بود اینطوری شد دکترای قم گفتن باید بستریش کنی کلیه اش هستش بردمش اصفهان گفت چیزی نیشش زده روز بعدشم خوب شد

وای طفلی چقدر ورم کرده ببرش دکتر بنظرم

ببرش دکتر

مواظب باش نخوره فقط ابلیمو رو

ابلیمو بزن ببین

سوال های مرتبط