۴ پاسخ

👼🏻🫀🍼👶🏻🥹

تصویر

من همیشه ساده میگیرم با همین تابلو

تصویر

من هنوز نگرفتم ☹️☹️☹️

اینم هس
برا ۵ ماهگی یکم بزرگ شه بتونه آچار دستش بگیره آچار میدم دستش زیر کالسکه میذارم عکس میگیرم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی ۱۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی