شیاف میذاشتی عزیزم سریع اروم میکنه
عزیزم عیب نداره من وضعیتم بدتر کاش دندونم درد میکرد
کمر درد شدم یکماهه 😕خسته شدم
راستی اگه خیلی درد داره یک ژلوفن بخور . یک ژلوفن دیگه هم سوراخ کن از ژلش با گوش پاک کن بریز رو دندونت . زیاد نزنی چون بریزه رو زبون و اینا میسوزه . ولی خیلی دردو آروم میکنه
منم دوتا کشیدم تازگی . الان ۴ تا عصب کشی دارم . دوتا این ور دوتا اون ور . کل فکم درد میکنه نمیتونم هیچی بخورم با زور ژلوفن و اینا . دیگه باز فردا میرم عصب کشی . هزینه های دندونم اینقدر زیاد😢😢
اگه توی دندونت بازه یه دستمال کاغذی اندازه سوراخ دندون برش بزن بهش اسپری بزن و جا بده تو دندونت.من کارم شده همین کم کم هم عوض میکنم دستمال رو.خوبه خوب شد
قرص مترونیدازول ٨ ساعتی و اموکسی سیلین١٢ساعتی. بخور مرتب اوکی میشه
به به عالی..
چقد خوب که حوصله داری خدا قوت.
من متاسفانه اصلا حوصله بازی ندارم نمیدونم چرا
عزیزم انشالله زود خوب بشه اگه سوراخه یه کم میخک بزار داخلش ،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.