عزیزم بوی خیلی بد نشونه ی حساسیت هم میشه من پسرم مدفوعش خلطی و تقریبا شل و ابکی بود و خیلی خیلی بو بد میداد بعدا فهمیدم بخاطر حساسیت به پروتئین گاوی بوده
دختر من یبار تو همون سنا مدفوعش بشدت بو میداد شانسی موقع چکاپ ماهانش بود رفتیم دکتر بعد گفتم خیلی بو میده نگاه کرد گفت گلوش التهاب داره یکم سرماخورده
هیچ علائم سرماخوردگی نداشت که خودم بفهمم
دکتر دارو داد بعد چند روز خوب شد
از شیرخشکه فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.