مامانا شما بستنی میدین ب بچه هاتون ؟

۷ پاسخ

پسره من ميگه ميخوام ولي بيشتر از دو قاشق نميخوره ولي امروز با بستني و با موز بهش دادم دوست داشت يعني بيشترش موز بود تا بستني خيلي خوب ميشه امتحان كنه

من هرگاهی بستنی شیربز قاطی مغزیجات یا میوه میکردم میدادم الان دیگه اونم نمیخوره متاسفانه🥺

خیلی کم
قندش زیاده ضرر داره

آره میدم

اره تازگی ها هفته ای ۱ گاهی ۲ عدد لیوانی

از ۷.۸ ماهگی میخوردن

😐😂😐

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرطلا مامان مامان پسرطلا ۳ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد جان مامان محمد جان ۲ سالگی
مامان سوگل سوگند مامان سوگل سوگند ۲ سالگی