پسره من ميگه ميخوام ولي بيشتر از دو قاشق نميخوره ولي امروز با بستني و با موز بهش دادم دوست داشت يعني بيشترش موز بود تا بستني خيلي خوب ميشه امتحان كنه
من هرگاهی بستنی شیربز قاطی مغزیجات یا میوه میکردم میدادم الان دیگه اونم نمیخوره متاسفانه🥺
خیلی کم
قندش زیاده ضرر داره
آره میدم
اره تازگی ها هفته ای ۱ گاهی ۲ عدد لیوانی
از ۷.۸ ماهگی میخوردن
😐😂😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.