میدم من
اره دوس داره
خیلی کم، شاید چندماه یبار
چون عموما خودمونم اهل بستنی نیستیم
دوس نداره پسرم
من دادم نخورد
لیتری میخرم با کره بادام زمینی و پودر سنجد و خرما و بیسکویت مادر یا بیسکویت بدون قند براش اوتمیل درست میکنم میان وعده میدم
گاهی موز یا کرخ بادام درختی میزنم
هر چیز مقوی داشته باشم در کل یه قاشق غذا خوری بستنی
بله میدم خیلیم دوس داره
اره میدم
اره میدم
خیر ندادم هنوز
اره
آره میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.