بستنی اره شکلات نه
اره عزیزم بچه باید با طعم ومزه همه ی خوراکی آشنا بشه به شرطی که اندازه باشه/
بستنی هفته ای ۳ بار .
شکلات خیلی کم . شاید ماهی دوبار
شکلات اصلا
بستنی چند روز یه بار
بستنی شاید ماهی یکی دوبار
شکلاتم تا بشه نه نمیدم
شاید ماهی یکبار بزارم بخوره
اره میدم هر چی خورد
تا مجبور نشم نمیدم
هردو رو میدم ولی سعی میکنم کم باشه ولی جایی بریم یا پسرم بره پیش کسی میگیرن براش منم مقاومت نمیکنم چون خودم نمیدم
بستنی میدم البته نه هر روز طعم شکلاتی براس نمیخرم. شکلات هم تا جایی که ممکن هست جلوش نمیخوریم اگه تو مهمونی باشه ببینه بهش میدم
اره اماکم بیشتربستنی میدم
دختر من همه چی میخوره انقد خانواده شوهرم دادن ک دخترم پروشده نمیشه ام نداد
بستنی اره چون شیر نمیخوره ولی شکلات کاکائو اصلا آبنبات گاهی میخوره .
بستنی کلن سه بار دادم تا حالا
شکلاتم جایی ببینه میدم خونه اصلا نمیگیریم
بستنی اره بیشتر خونگی
بستنی دوس نداره،شکلاتم گاهی کسی بده بهش،خودم نمیدم
نه نمیدم حساسیت داره نمیشه بخوره
نمیخوره کلا چیز شیرین نمیخوره مگر شیرینی درحد میوه
شکلات اگر جایی بریم ببینه میخواد بستنیم هفته ای یبار یکم میخوره
بستنی آره شکلات اگر بریم مهمونی و هرکس از راه برسه هی میگم ندید گوش نمیدن میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.