۶ پاسخ

پسر منم همین جور

خیلیییی بد خیلییی

بعضی شبا خوبه بعضی شبا نه

اره عزیزم هم اکنون در حال سرویس کردن دهن منه☹️

پسرمنم همینه
انقد عذابم میده موقع خوابیدن
ب هزار زحمت ک میخوابونم ی ساعت نشده بیدار میشه

خیلی خیلی سخت🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ انقد خسته و کلافه میشم که حد نداره. کلا میبینی خوابش میادا ولی مقاومت میکنه که نخوابه ، بدخلق میشه گریه میکنه.کلی شعر و لالایی میخونم رو پا میزارم تو بغلم تکون میدم راه میریم ...هر روشی امتحان میکنم😪

سوال های مرتبط

مامان مهربد مامان مهربد ۱ سالگی
مامان بارمان👼🏻🐥 مامان بارمان👼🏻🐥 ۱۲ ماهگی