۴ پاسخ

قرص خیلی عالیه من دوماه و نیم مصرف کردم باردار شدم البته همراه مصرف این قرص اصلاح سبک هم کردم تو هم انجام بده بی تاثیر نیست و قرصتو منظم بخور

من تنبلی داشتم کلی قرص خوردممم کلیییی همه مدل ولی اخرش با اوابوست و اوزیل پلاس (هردو رو هنوز تموم نکرده بودم )و کرومیوم و ویتامین د ۳ باردار شدم اینا عالین و کنارش بادکش رحم و تخمدان و از اخر پریود تا تخمک گذاری و تحریک تخمک گذاری با کلومد و روغن مالی از اول پریود تا اول تخم گذاری با روغن سیاهدانه و گرمی خوردن و گرم نگه داشتن کمر و پاهام و……اینارو بکن بلکه خیر ببینی توام

تنبلی داری؟

عزیزم من تنبلی شدیدداشتم ۲ماه قبل فهمیدم ۲تاکیست هرطرف تخمدانم دارم۳سانتی شروع کردم قرص دوزسپیتو درکنارشم قرص ویتاگنوس.باکپسول پونیکا بقیه قرصاگذاشتم کنارچون همه شونواستفاده کرده بودم.بعدکه ۲دوره شدازاول پریودی چون ضخامتمم ۵بودشروع کردم استرادیولوبرعکس همه ی سیکل هام از۱۲شروع شدکمردردوسینه دردم ۱درصداحتمال میدادم تخمکگذاریه ۹۹درصدگفتم وای بازکیسته ک اینجوری درددارم.یه کیت داشتم زدم دیدم نزدیک تخمکگذاذیم درکمال ناباوری فرداش دوتاخط کبت تخمکگذاری پررنگ شد۳شب کمردردوسینه دردشدیدداشتم.امشب دیگه دردندارم مشخصه ازهمه علاعمم ک تخمک ازادشده..ازفرداشبم میخام قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کنم..این کاراروکردم گفتم بگم بهت اگ شمام تنبلی داری البته بامشورت پزشکت استفاده کن نتیجه گرفتی یه فاتحه برای مادرم بفرست😘🙏

سوال های مرتبط