۶ پاسخ

ب نظرم قطعا باید بعد از قطع داروی چاقی یک دوره تثبیت کننده استفاده شه

من پودر چهل گیاه خوردم تپل شدم برگشت هم نداره

اینا قرصن ؟

منم میخوااااام

قرص شیکوریدین من ۳۰ تا دونه خوردم بازگشت هم نداشت

پاورسیستم

سوال های مرتبط