۶ پاسخ

مگه نمیگن نده آدم میمونه چیکار کنه بخدا

کم بده اب جوش ولرم شده بده
سرد بشه دل‌درد میکنه
منم میدم دکترش تازگیا گفته بده
قبلش هم میدادم 🤣🤣🤣 با نبات و اینا واس نفخش

من میدم عزیزم

من میدم

منم از دکتر دخترم پرسیدم گفت میتونید بدید گفت پس اینایی که شیرخشک میدن با چی درست میکنن اشکالی نداره میتونی بدی

به من دکتر گفت هرروز آب بدید بهش ولی من هرروز نمیدم حالا نمیدونم درست و غلطتشو

سوال های مرتبط

مامان دلماه خانم🩷🥹 مامان دلماه خانم🩷🥹 ۱۵ ماهگی