۶ پاسخ

اگه شیرخشک میخوره روزی ۳۰ سی سی اب جوشیده بهش بده

من اولش خیلی مقاومت کردم ۲ ماه که تموم شد اول اب ماجان گرفتم ولی حس میکنم دلدردی شد....حالا اب جوشیده سردشده میدم روزی ی قطره چکون بعد از ویتامین آ د چون طعمشو اصلاااا دوس نداره

من اب جوشیده ولرم و در حد دو سیسی میدم

دختر منم خیلی گرمش میشه خونم به شدت گرمه گاهی آب جوشیده سرد شده میدمش

من چند روزه هوا گرم شده پسرم بیقرار میشه میدم بهش آروم میشه

ببین متخصص اطفال دو ماهگی پسر من گفت خیلی گریه میکنه گلوش خشک میشه با قطره چکون بهش آب ماجان بده منم دادم و میدم هنوزم به علم اون اعتماد کردم.

سوال های مرتبط