اگه شیر خودتو میدی نیاز نیست .۶ ماهگی اب بده بهش
آب برای چی خواهر مگه غذا میخوره بعد شش ماه کم کم میدی
منم هرزگاهی میدم.ولی دو سه روزه که بود بدنش کم آب بود دکتر سروم قندی داد گف هر روز هر چقدر خورد بهش بده
البته روزی یه قطره چکان میدم
از الان که هوا گرم شده
من از ۵ ماهگی شروع کردم آب دادم روزی ۳ بار هر بار یک سیسی
منم ندادم تا حالا
منم نمیدم
ولی بچه قبلیم توخرداد دنیا آمد
تو سه ماهگیش هوا به شدت داغ بود بهداشت گفت ممکنه با کمبود آب مواجه بشه در حد دو سی سی بهش آب جوشیده سرد شده بده بخوره
من هر ازگاهی میدم
ولی دکترش گفت هرروز بده
چ آبی هنوز زوده هروقت کمکی شروع کردی میدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.