۶ پاسخ

با پزشک مشورت کن
زینک عالیه برا ایمنی منتها اینجوریه ک مثلا یه ماه دادی باید قط کنی تا 2 ماه ندی
فقط با نظر پزشک بده

دکتر گفت دوشیشه کافیه

نه باید به تجویز پزشک باشه
اونم فقط یک دوره ، اگه یبوست داره یا رفلاکس داره کلا ولش کن چون تشدیدش میکنه

ماشالله چند دقیقه میشینه؟

زینک چرا بدی ماشالله خوبه وزن و ایناش که

زینک فقط ی دوره باید بدی اونم ب تجویز پزشک
برای همه نیی اگ همه چیزش اوکیه لازم نی

سوال های مرتبط