با پزشک مشورت کن
زینک عالیه برا ایمنی منتها اینجوریه ک مثلا یه ماه دادی باید قط کنی تا 2 ماه ندی
فقط با نظر پزشک بده
دکتر گفت دوشیشه کافیه
نه باید به تجویز پزشک باشه
اونم فقط یک دوره ، اگه یبوست داره یا رفلاکس داره کلا ولش کن چون تشدیدش میکنه
ماشالله چند دقیقه میشینه؟
زینک چرا بدی ماشالله خوبه وزن و ایناش که
زینک فقط ی دوره باید بدی اونم ب تجویز پزشک
برای همه نیی اگ همه چیزش اوکیه لازم نی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.