۳ پاسخ

عزیزم من این ویروس جدید و گرفتم هیچی نمیخوردم فقط به قول شما تشنه م بود اب و آبمیوه خوردم

به نظرم برو دکتر با توجه به دیابتی که داری

یه ازمایش قندبده باز

سوال های مرتبط