پاییز و زمستون هوا خنک و خوب مشکلی نیست ولی تابستون باید بزاری قطره آد و آهن .
من همه قطره هارو میذارم یخچال
روی جلدشو بخون
ممکنه نوشته باشه بعد از باز کردن در یخچال نگهداری شود
روشو باید بخونی بعضیا یخچالی ان
روشون رو بخون اکثرا نوشتن زیر ۲۷ درجه باشه. من زمستون که خونه گرم بود میذاشتم یخچال ولی الان نمیخواد بنظرم
روشو بخون مثلا سیدرال باید تو یخچال باشه
نه نزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.