به احتمال رفلاکسه
اسپری بینی عالیه
یک ماهگی دخترم یه چند روز اینطور شده بود فک کردم سرماخورده دکتر معاینه کردگفت نه
اسپری بینی دادخوب شد
انگار تو دهنش خوش نیست هی اوق میزنه
بعدم اوکی میشه
روزی دو بار مثلا این حالتو داره
مال منم اینجوریه
قطره بینی بریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.