پسرم انگار خلط داخل گلوشه اذیت میشه چکار کنم

۴ پاسخ

به احتمال رفلاکسه
اسپری بینی عالیه
یک ماهگی دخترم یه چند روز اینطور شده بود فک کردم سرماخورده دکتر معاینه کردگفت نه
اسپری بینی دادخوب شد

انگار تو دهنش خوش نیست هی اوق میزنه
بعدم اوکی میشه
روزی دو بار مثلا این حالتو داره

مال منم اینجوریه

قطره بینی بریز

سوال های مرتبط