۱۳ پاسخ

شکم بند بارداری ببند اگه اذیتی

مال منم همینه دکترم گفت نگران نباش دختر شکم پایینه شکم بند ببند شما چی داری دختره؟

برا منم آینه چون بچه دومه خب شرایط فرق داره

آره پایینه باید کم بند بارداری ببندی

بنده ۸ ماهم شکممم صاف یکم برجستس

عزیزم دو قلون؟

دوقلو هست؟؟

واس من هنوز بالاس دقیقا بالا نافمه بیشتر

خوب دیگه

مال منم پایینه

شکمت پایین نیس ک تیزه درواقع

عیبی نداره واسه منم از تقریبا اخرای هفت ماه تا الان اینجوریه

منم همینجوریه

سوال های مرتبط