بارداری بارداری
شکمم خیلی پایینه 😐چرا بالا نمیاد

۶ پاسخ

منم از اول بارداری شکمم پایینه

منم خودم زیرشکم داشتم
الانم اون تیکه بزرگ شده و‌پایینه
حس خوبی ندارم
خدا کنه بیاد بالا گرد شه

مال منم پایینه دکتربهم کمربندداده

کی باید بره بالا
مال منم پایینه خیلی

جفتت پایین نیست؟

نی نی چیه

سوال های مرتبط

مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری