۴ پاسخ

گین آپ کورتون خالص میزنه همه جا رو داغون می‌کنه کبد کلیه دو سر لگن رحم هم کیست میگیره پولیپ اینا اصلا ارزششو نداره قطعش کن الان هم اقدام نکن بزار عوارضش از بدنت بره بیرون کسی ک کورتون میخوره نباید اصلا باردار بشه تا چن ماه

چرا خواهر من پریودیش خیلی خب منظم بود ی مدت قرص چاقی خرد کیست درست کرد پریود هم نشد پاش هم مشکل پیدا کرده میخوان عملش کنن وقتی رفت دکتر بدون اینک بگ دکتر خودش گفت قرص چاقی میخوری استخون پاتو پوک کرده باید بجاش پلاتین بزارم بخدا ای قرص ها خیلی عوارض داره ی مدت نخوری برمیگردی بی همون حالت الکی میگن عوارض نداره تضمینیه گیاهیه

اگه چیز خطرناکی توش نیس مشکلی نداره ک

بطی به هم ندارع عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آدی مامان آدی قصد بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری