۵ پاسخ

اخه چطور یکی دوتا زاپاس نداری تو خونه یا همون قوطی اخر از صبح دیدی ک تهشه نداره چطوری نگرفتی.. واقعا برام سوال شد

ب پیج من تو روبیکا پیام بده گروه زدیم کلی تدضیحاته ماه ب ماه هست
حتی مشاوره ئم میاد
فقط باید صبور باشید تا گروه تکمیل بشه

@Ziba0871

میتونی بهش نشاسته بدی
رقیق درست کنی بریزی تو شیشه

شبانه روزی ها هستن که

شبانه روزی بازه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی