سلام چطور فرنی درست کنم بچه هام شیرخشک میخورن

۴ پاسخ

ارد برنج با اب درست کن تا خودشو بگیره بعد ۱قاشق شیر خشک اب حل کن تا ارد برنج خنک شد بهش اضاف کن

خرما میشه بزارم

یه خانم گفت ارد برنج و اب قاطی کن به جوش که اومد شیرخشک حل شده با اب ولرم رو اضافه کن یه ذره شکر یا عسل

شیرخشک نباید گرمی بببینه میگن

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۷ ماهگی
مامان آیکان👨‍👩‍👦 مامان آیکان👨‍👩‍👦 ۱ سالگی
مامان آرتی ونیک مامان آرتی ونیک ۱۲ ماهگی
مامان ♡امیرعلی ♡آرین♡ مامان ♡امیرعلی ♡آرین♡ ۷ ماهگی