سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii
عزیزم
تو پستای من تنوع غذایی و فرنی اینا هست
اما اگه میخای فرنی درست کنی
یه قاشق غ خوری آرد برنج
با نصف لیوان اب
بزار روی حرارت انقدر هم بزن تا به غلظت برسه بده نینی نوش جون کنه
😂ببخشید همینقدر بلدم
نمیدونم چقدر وللللی اردو شیرو هیییی هم بزن سرد بعد بذار رو گاز باز هیییی هم بزن تا سفت شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.