سلام مامانا چطور فرنی درست کنم

۱ پاسخ

عزیزم یه قاشق اردبرنج ونصف لیوان آب بریز توی دیگت هم بزن به قوام برسه به همین راحتی

سوال های مرتبط

مامان آنیل🐣 مامان آنیل🐣 ۱ سالگی
مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۸ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۸ ماهگی
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی
مامان عشق دلم مامان عشق دلم ۱ سالگی
مامان آیکان👨‍👩‍👦 مامان آیکان👨‍👩‍👦 ۱ سالگی
مامان ♡امیرعلی ♡آرین♡ مامان ♡امیرعلی ♡آرین♡ ۷ ماهگی