من واسه اولین بار امروز به دخترم دادم ترکیب آرد برنج آب و بعد از ولرم شدن شیر خشک اضافه کردم
اینا
من میزارم بپزه یه تیکه نبات اندازه یه قند کوچیکهکره دو گرم میریزم من چون کره بهش از اول دادم ضرر ندارع بعد شیر خودم میریزم میدم خوش میاد
دوقاشق مرباخوری آرد برنج +نصف لیوان آب اول هم بزن ک قشنگ آرد و و آب حل شدن تا گلوله نشن وبعد رو اجاق دو دقیقه ای امادس شعله اش کم کن پختنی
٢-٣قاشق چايخوري ارد برنجو بايه مقدار اب قاطي كن بزار روگاز هم بزن تاسفت بشع بعدشم كه ولرم شداكه خاستي شيرخودت ياشيرخشك قاطيش كن كه مقوي تربشه
عزیزم مقداری ک میخوای درست کنی اب جوشیده سرد شده توش یمقدار ارد برنج بزن هم بزن قبا از اینکه بزاری رو گاز تا کامل حل شه چون گرم بشه ارد گوله میشه
بعد بزار رو گاز به قوام ک اومد و غلظت دلخواه برش دار بزار یکم خنک شه از دما ک افتاد توش شیرخشک بریز البته اگ شیرخشکیه اگر شیرمادریه ک با شیر مادر درست کن
چون شیرخشک باکتریای فعال داره از اول بخوای بریزی باهم درست شه جوشیده شدنش تمام خواصشو میبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.