مامانا میگید چطور فرنی درست کنم؟؟

۶ پاسخ

من واسه اولین بار امروز به دخترم دادم ترکیب آرد برنج آب و بعد از ولرم شدن شیر خشک اضافه کردم

اینا

تصویر

من می‌زارم بپزه یه تیکه نبات اندازه یه قند کوچیکهکره دو گرم میریزم من چون کره بهش از اول دادم ضرر ندارع بعد شیر خودم میریزم میدم خوش میاد

دوقاشق مرباخوری آرد برنج +نصف لیوان آب اول هم بزن ک قشنگ آرد و و آب حل شدن تا گلوله نشن وبعد رو اجاق دو دقیقه ای امادس شعله اش کم کن پختنی

٢-٣قاشق چايخوري ارد برنجو بايه مقدار اب قاطي كن بزار روگاز هم بزن تاسفت بشع بعدشم كه ولرم شداكه خاستي شيرخودت ياشيرخشك قاطيش كن كه مقوي تربشه

عزیزم مقداری ک میخوای درست کنی اب جوشیده سرد شده توش یمقدار ارد برنج بزن هم بزن قبا از اینکه بزاری رو گاز تا کامل حل شه چون گرم بشه ارد گوله میشه
بعد بزار رو گاز به قوام ک اومد و غلظت دلخواه برش دار بزار یکم خنک شه از دما ک افتاد توش شیرخشک بریز البته اگ شیرخشکیه اگر شیرمادریه ک با شیر مادر درست کن
چون شیرخشک باکتریای فعال داره از اول بخوای بریزی باهم درست شه جوشیده شدنش تمام خواصشو میبره

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آنیل🐣 مامان آنیل🐣 ۱ سالگی
مامان آرتی ونیک مامان آرتی ونیک ۱۲ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۸ ماهگی
مامان عشق دلم مامان عشق دلم ۱ سالگی
مامان دوقلوها🐣🐥 مامان دوقلوها🐣🐥 ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی