۹ پاسخ

خیلی خوابش میاد چشم و ابروش قرمزه..فقط مقاومت میکنن

پر خواب چشاشون ولی مقاومت شدید میکنن پسر منم همینه

خانوما توروبه قرآن قسمتون میدم هرکی در حد توانش داره کمکم کنه پول ندارم داروهای رفلاکس بچم بخرم رفلاکس شدید داره همش گریه میکنه شوهرم بیکاره به مشکل خوردیم در حد توانتون شده ده هزارم همگی کمکم کنید بتونم داروهاشو بخرم دستم به دامنتون

چرا تلاش کن می خوابه

خیلیم خوابش میاد

چشاش پر خوابه

تلاش نکن بنظرم😅🤣

تلاش نکن خواهر بذار خسته بشه یکم بعد بخوتبونش

اره خوابش میاد تلاش کن😅

سوال های مرتبط

مامان علیسان💙🐻 مامان علیسان💙🐻 ۵ ماهگی