۱۵ پاسخ

آد
پدی لاکت
کولیکز

نکسیوم
گل گریپ

آد و پدی لاکت

آد اینفاکول بیبی کر

آ د
گریپ میکسچر
کیدیزول
پدی لاکت

آخ آخ یادم بچه اولم اومد
کل سه ماه با بی بی کر و کولیکز گذشت🤦🏼‍♀️

آد
بی بی کر

بیبی کر برا چی خوبه؟

کولیک میدی دیگه گرمیچر نیاز نیستا

گریپ واتر
آد
کولیف
یکی هم برای کولیک خفیف بود یادم نیست چی بود

آد ، کولیف ، بایولاکت ... گاهی گریپ میکسچر

آد
گریمیچر خارجی
اینفکول
اس امپرازول
بی بی کر
چند روزیم برفک دهان گرفته نیستامین میدم😞

آد پسرم نمیخوره دادنی از بینی و دهنش بالا میاره سه بار اینجوری شده تا مرز سکته رفتم.پودر امپرازول
گریپ میکسچر
بعضا هم پدی لاکت

آد
کیدیزول
پدیلاکت

پدی لاکت

سوال های مرتبط

مامان عزیزم مامان عزیزم ۷ ماهگی