عزیزم هیچی نمیشه بدی خیلی زوده وقتی بردی دکتر بعد از غربالگری بگو ببین چی میده، یه وقت به بچه بیچاره نبات و اینها ندی طفل معصوم ، بعد اینکه مطمئن شو که سیر شده اگر خودت شیر میدی یکم شیر خشک بده ببین بازم گریه میکنه یا نه چون معمولا از ۲ هفته به بعد دل درد و اینها شروع میشه خیلی کوچیکه الان
آنقدر زود دل درد نمیگیرن نوزادا
دلیلش چیز دیگه اییه
شیرت خوب اومده ؟ گاهی از گرسنگی گریه میکنن اول مطمئن شو که سیر میشه
خانوما توروبه قرآن قسمتون میدم هرکی در حد توانش داره کمکم کنه پول ندارم داروهای رفلاکس بچم بخرم رفلاکس شدید داره همش گریه میکنه شوهرم بیکاره به مشکل خوردیم در حد توانتون شده ده هزارم همگی کمکم کنید بتونم داروهاشو بخرم دستم به دامنتون
امشب یکم نبات داغ بده به بچه بهتر میشه . شکمش باروغن بچه ماساژ بده پاهاشو حالت دوچرخه تکون بده نفخش گرفته شه .
من نبات داغ دادم آروم گرفت
گریمیچر و اینفکول
سلام عزیزم قطره دایمیتکون بگیر خیلی خوبه البته باید ببینی چی به بچه میسازه من خیلی چیزا امتحان کردم
ببر دکتر
پدی لاکت هم خوبه برا دلدرد
غذای نفاخ هم اصن نخور ،هر چی خوردی روش عرق نعنا یا رازیانه یا کلپوره بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.